piątek, 20 grudnia 2013

#2.Wrrr..

-Błagam Cię Nie Uciekaj Ciebie i Pola łączy coś rzadkiego i mocnego nie możesz  teraz stchórzyć !
*Stchórzyć ? On Mnie Zdradził!
-Zapomnij To było Dawno Temu z Twoją Przyjaciółką puszczalską
* To Prawda
-A ty nawet nie jesteś na nią zła wiesz dlaczego? Bo tak naprawdę Cię to nie obchodzi. Tak bardzo kochasz Pola że wybaczyłaś mu od razu i to Cię przeraża.
*Nie Masz Pojęcia Jak Się Czuję!...
-Mam..Byłem W Takiej sytuacji mnie też to przeraziło... a gdyby mnie skrzywdziła? A gdyby mnie zostawiła? a gdyby umarła? to byłby mój koniec dlatego to zakończyłem zanim ona zdołała i wiesz co?Ty popełniasz teraz ten sam błąd nie będę patrzył na to bezczynnie musisz zaryzykować dla miłości ja tego nie zrobiłem i spójrz na mnie jestem samotnym duchem człowiek. Uwierz mi człowiekowi który czuł jedno i drugie ból jest lepszy od żalu każdego dnia tygodnia i dwa razy w niedzielę. Nie uciekaj! nie rób tego...
(Duchy moich byłych)



1,5 roku :*
78 Tygodni :* 

552 dni :*
13264,75 godzin :*
795885 minut :* 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz