czwartek, 19 grudnia 2013

#1. erste Eintrag



"Skąd wiem, że go kocham?
 być może stąd, że częściej proszę Boga o jego szczęście niż o swoje własne..."





Kolejny łzawy blog z cytatami w sieci... I pomyśleć,że mój blog. 

Nie wiem co za cholerstwo we mnie siedzi,że potrafię tak zranić osobę i wyprowadzić ją z równowagi,którą kocham najbardziej na świecie. 
 Dziwię mu się,że jeszcze chce taką podłą babę. Albo bardzo mnie kocha albo jest desperatem( w co wątpię). 
Tylko to do czasu..  Każde kłótnie są do czasu. 
Chyba trzeba w końcu przestać być egoistką.  
Mogę być na niego wkurzona,ale i tak mimo to cieszę się z całego serca,że jest on i tylko on...  I po każdej kłótni zostaję sama z tym wewnętrznym pytaniem:A może teraz w końcu się doigrałam i mnie zostawi? Też jest cholerykiem takim jak ja i też ma swoje granice.... Dzisiaj bez sensu. Wszystko bez sensu..

I przypominają mi się najlepsze chwile z Nim. <Url>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz